22.4.2012

Internet Friends

You blocked me on facebook and now you're going to die. Eli viime yö meni valvoessa Helin, Anssin ja Rennen kanssa 72h ED marathon. Kyseistä Internet Friendsiä odotettii nii innolla ja oltii joskus kahen aikaa sillee et "EI VOI NUKAHTAA VIEL, HALUAMME KNIFE PARTYN" ja sit valvottii puol neljään. Tavattii eilen torikulmalla ja mentii kaffariin. Sit Helin luo kävellen. Siellä tavattii Helin faija ja juteltii sen kaa jonki aikaa ja hän lähti. Sit asensin mun läppärin siihe, avattii nrj ja alettii datailee. Oltii mm. Omeglessa ja nähtiin monta dick-in-a-hand tyyppiä. Sinä iltana naurettii nii pirusti :DD Oli kokista sekä Bravo sipsejä c: ♥



Yllä lähikuva illan meikistä c:


Näin hurja meno oli Helillä ettei paikalla malttanu pysyä :DD


Ja tollanen asu (: Takki (Only), Neuleliivi (Only), 3/4 paita (h&m)
jegginssit (pieces) ja kengät on jotkut super vanhat ;DD
ps. kaffarin vessat ♥♥

Mentii tosiaa joskus puol neljä nukkumaa ja herättii kymmeneltä. Aamupalaks kaks juustosämpylää ja ihanaa mehua. Sitte kattelin Rachael Ray Showta. Sit lähin ku äiti tuli hakee sepän lukion tien toiselta puolelta ;D Sitten lähettiinki suoraan ajamaan mummolaan. Sit lähettiin sieltä ja ajettii kotii ja otin päikkärit (koska olin iha plääh viime yöstä, oon tosin vieläkin). Sitten tallustin Doriksen kanssa keittiöön koska sieltä kuulu musiikkia. Kari (mun eno) istu siellä syömässä keksejä ja juomassa kahvia O__o sit olin sillee "aa öö moi" ja sitten olin sillee *facepalm, go nora!* ja sitten menin siihe ja kaadoin teetä ja otin muffinssin ja puhuttii jotai ja äitiki tuli siihen.
Sit ne lähti vaihtaa kesärenkaita ja mä tulin huoneeseeni kuuntelee musaa ja kirjottaa päivikseeni :p sit käytii jossai vaiheessa saunas. Kohta voisin alkaa nukkumaan kun on pitkä päivä ollu. (: Loppuun vielä kaks jotain nii mainioo biisii ;D

Yllä oleva biisi on siis remix, alkuperänen on ihan kauhee (varsinki se laulu)
Toi oli kuitenki tosi hyvä, eikä löytyny laulamista, onneks ;D
Alla oleva on tän postauksen nimikkobiisi ja se
mistä on eniten juttua ;D ♥


Love, Nora ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti