15.4.2012

Ghosts N' Stuff

Noniin, jos vaikka ensin tapahtumia c:
17.4 Kuvaukset, toivottavasti tulee kivoja kuvia ♥
20.4 Core-o-rama Gloriassa, liput vaan 8e, esiintymässä mm. One Morning Left & Horsecore ♥
24.4 Anskun kaa mennään shoppaamaan keskustaan oujee ♥
27.4 luultavasti stadii tapaamaan ihania kavereitani ♥
1.5 Vappu, ja meitsi palaa takas himaa :c
Siinä jotain nyt alkuun c: Oon muuten rakastunu Angry Birds virvoitusjuomiin c: En oo ikinä ollu mikään Angry Birds- fani, itseasias en oo ikinä pelannu sitä edes, mutta toissa viikonloppuna ostin Paradise- makuisen ja eilen sitten tän toisen, eli Tropic makuisen. Mun mielestä tää Tropic on parempaa, mut molemmat on kyllä hyviä c: Näis on muuta hyvää myöskin se että ei sisällä kofeiinia, ei tunnu juomisen jälkeen tahmeelta suussa (kiitos hedelmäsokerin) ja on vielä tosi hyvänmakuistakin ! Tropic on siis trooppisten hedelmien makuinen ja Paradise on mandariinin ja ananaksen makuinen virvoitusjuoma. Loppujen lopuks nää maistuu vaan hiilihapotetulta mehulta, mikä ei oo ollenkaa paha asia, me likey :P



No, mutta se Angry Birdseistä c: Mennään vaikka musajuttuihin. Muhun otti tänään yhteyttä kaks poikaa, Sakke ja Tume. Ne kerto et ne ois kiinnostunu ottamaan mut niiden bändiin laulajaks. Innostuin tietenkin. Treenikämpälle on vain matkaa se 40km mutta pojat sano, että Sakke voi tulla hakee (koska hän omistaa autokortin) ja joskus voidaan pistää mun matkakulut puoliks. Musta se kuulosti ihan törkeen hyvältä. Ne pyys kuulla multa jonkin näköistä laulunäytettä, ja nyt mä oon vaa miettiny pääni puhki et mitä niille laulan. En haluu mitään outoo, mut silti jonku hyvän ja sellasen, missä mun ääni pääsee "oikeuksiinsa". Aattelin laulaa The Pretty Reckless - Under The Water, ensinnäkin siks koska korkeus on sopiva ja siks, että hyvä biisi ja siks koska siinä tulee eri korkeuksia, mistä näkee helposti mihin pystyy c: Ja koska se on helppo :D Tosta alta voitte kuunnella sen c:


Eikö ookki hyvä biisi c: ♥ Tänään heräsin ja katoin Disney Channelia kunnes me lähettiin keskustaan mutsin ja Jeren kaa. Me käytiin syömässä ja oltiin siellä joku tunti. Sit latasin otolla saldoo hieman kännykkääni (10e) sitten ajoimme kotiin. Menin Doriksen kaa makoilee mun sängylle ja melkein nukahdin kunnes muistin et en saa nukahtaa nyt, että saan unta illalla. En nukahtanu vaa katoin MTV:tä ja lahnasin. Sit näytin äitille pidennyksiä jotka meinasin ostaa ja se sano et saan ne ku se saa rahaa ♥ Sit katoin viel jonki aikaa MTV:tä kunnes tulin lagaamaa tähän. Sit otin juusto-suklaaleivoksia ja ton Angry Birds juoman c: Löysin mun vanhasta vihosta toooosi vanhan settilistan alun :DD Sen päällä komeilee edellämainittu leivos c:



Tiesittekö muuten et kaikkien mun blogien otsikko on joku biisin nimi? No nyt tiesitte mikäli tänne asti luitte (: Haluun tähän loppuun liittää vielä aivan älyttömän kauniin ja koskettavan biisin. En normaalisti kuuntele tällästä, mut tähän oon jääny tosi pahasti koukkuun. Kun sitä kuuntelee ni keskittyy vaa niihin sanoihin ja tekee mieli olla ihan hiljaa, tulee tosi sanaton olo. Pariisin Kevät - Kesäyö ♥


Love, Nora ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti