11.4.2012

If It Means Lot To You

Yarrr. Nyt on uus aikakausi alkanu mun elämässä. Näköjään myös blogspotin elämässä, sillä ulkonäkö on muuttunu nii pirusti ettei siitä ota selkoo. Mutta muistaakseni teitä ihanuuksia lukijoitani, annan teille jotain tehtävää. En tunnetusti oo yhtää hyvä näitten vempaimien kaa enkä myöskää tietokoneeni kanssa, tämä on se missä saatte auttaa mua.
Eli tehtävänä ois suunnitella banneri tälle blogille (koska ite oon niin surkee siinä). Ainoot kriteerit on et sen pitää heijastaa mun olemusta jotenkin ja olla sellanen mikä mahtuu tohon ylälle c: Palkintona saat suunnittelemasi bannerin näkyviin mun blogiin ja kasan kaikkee kivaa mm. Capricen käsilaukun ja lahjakortin erääseen vaateliikkeeseen. Laittakaa siis sähköpostia tulemaan chocolate_drizzle@hotmail.fi ja muistakaa ilmottaa siinä osoitteenne että saan laitettua palkinnon postiin (: Mitä enemmän luomuksia, sitä paremmat mahdollisuudet voittaa, eli saa suunnitella montakin erilaista (:
Alhaalla kuvaa uusista hiuksistani c: (Leikkasin ite)
Nyt alan taas päivittelee tätä blogiani useemmin ja yritän jostain kalastella lukijoita jos kukaa tätä enää lukee ?? :d

Love, Nora ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti